15+1 étel, ha magas a vérnyomásod - ezeket edd!

Csökkentse a magas vérnyomás kockázatát

A DASH diétát ben, 20 évvel bevezetése után felülvizsgáló szakértők olyan beavatkozásként írták le, amely jelentősen javíthatja az egészséget.

Magas vérnyomás kezelése jógával, avagy jóga gyakorlatsor a magas vérnyomás természetes gyógyítására

Az áttekintés szerint, ha a magas vérnyomásban szenvedők betartják a DASH-diétát, azzal 10 év alatt mintegy szív- és érrendszeri betegségek okozta haláleset megelőzhetők. Érdekes módon a DASH-diéta csökkenti a vérnyomást mind az egészséges, mind a magas vérnyomásban szenvedőknél.

A gyümölcsökben, zöldségekben és alacsony zsírtartalmú tejtermékekben gazdag, valamint csökkentett telített és összzsírtartalmú étrend jelentősen csökkentheti a vérnyomást.

melyek a legbiztonságosabb gyógyszerek a magas vérnyomás ellen

Valójában a vérnyomás legnagyobb mértékben azoknál tapasztalható, akik a legalacsonyabb sót fogyasztanak. Ha azonban már magas a vérnyomásod, valószínűleg azt tanácsolták, hogy próbálj fogyni. Ez azért van, mert minél többet hízol, annál magasabb a vérnyomásod.

cikkek szív egészséggel kapcsolatos tudatosság hónapja

Ezenkívül kimutatták, hogy a fogyás csökkenti a vérnyomást. Azok, akik a DASH diétával fogytak, szabályozott kalóriadeficitben szenvedtek — vagyis azt mondták nekik, hogy kevesebb kalóriát egyenek, mint amennyit elhasználnak.

lehet-e 2 fokos magas vérnyomás mellett inni

Tekintettel arra, hogy a DASH diéta sok zsíros és cukros ételt kiiktat, az emberek azt tapasztalhatják, hogy ezek automatikusan csökkentik a kalóriabevitelt és fogynak.

Egyéb lehetséges egészségügyi előnyök A DASH diéta az egészség más területeire is hatással lehet: Csökkenti a rák kockázatát: Egy közelmúltban végzett felülvizsgálat kimutatta, hogy a DASH-diétát követő embereknél kisebb a kockázata bizonyos rákbetegségek kialakulásának, beleértve a vastag- és végbélrákot és a mellrákot.

Csökkenti a cukorbetegség kockázatát: A diéta a 2-es típusú cukorbetegség alacsonyabb kockázatával jár. Egyes tanulmányok kimutatták, hogy az inzulinrezisztenciát is javíthatja.